”Happiness” betyder pengar!

Flytta focus till rätt ställe – från SLAs till hur nöjda användarna är!
 

Med HappySignals mäts dock inte enbart "Happiness" utan användaren anger även en uppskattning av vilken förlorad arbetstid som incidenten ifråga inneburit. Från de ca 350.000 användare som i dagsläget använder HappySignals framgår tydligt att "Happiness" och "Lost worktime" även hänger väl samman.

Säkert har ni dock redan olika lösningar för att samla in feedback och göra undersökningar men hur väl fungerar de och vad kostar de tidsmässigt att hantera?

HappySignals är en färdig och specialiserad lösning för Service Management. Flera år och samtal med 100-tals kunder har lagts ner för att ta fram en optimerad lösning.

Detta möjliggör bl.a. följande:

 

1.  Slipp "återuppfinna hjulet" gällande framtagning av undersökningar och frågor…

 

 

 

2.  Mycket tid har lagts ner på optimering för att uppnå hög svarsfrekvens. Normal svarsfrekvens med HappySignals är ca 40%...

 

 

3.  Tillgänglig två-vägs integration med Cherwell Service Management, ServiceNow och BMC eller en-vägs integration med flertalet övriga ITSM verktyg.

 

4.  Kom igång snabbt och enkelt till lägre kostnad och bättre resultat än med ITSM verktygens egna inbyggda lösningar eller andra generella "survey-lösningar"!

 

 

5.  Följ upp varsomhelst ifrån…

 

 

 

6.  Feedback till Service Desk personalen i realtid!

 

 

 

7.  Öka medvetenheten och fokus på "employee experience"…

 

 

 

8.  Sätt mål och spara pengar med ökad "Happiness"…

 

 

Senaste nytt om HappySignals:

Alla nyheter från Synerity:

Mer info

Det finns en hel del med mer info att hitta om HappySignals på deras egen webbsida samt även deras Vimeo kanal. Nedan även ett par direktlänkar:

HappySignals produktintroduktion och demo: http://happysignals.com/try

HappySignals Benchmarks från >100.000 feedbacks som uppdateras dagligen: http://happysignals.com/benchmark

HappySignals "Productivity Loss Cost Calculator": http://happysignals.com/roi/

HappySignals presentationer från SDI Shine konferensen: http://happysignals.com/2017/11/03/shine17-our-presentations/