Back to All Events

ServiceDesk Forum


  • Kista Science Tower (map)

Synerity & Cherwell är utställare på den tjugoförsta upplagan av Servicedesk Forum, 27-28 maj i Stockholm, Kista Science Tower.

 

Vi kommer visa upp de senaste kring funktioner, möjligheter och integrationer kring den prisbelönta Service Management plattformen, Cherwell. Kom förbi och se varför ledande analytiker som Gartner, Forrester och ITSM Review höjt Cherwell till skyarna, och att självaste Microsoft pekat ut Cherwell som "The ITSM solution of choice for the Microsoft Platform".

2015 presenterar arrangörerna Informa ett Servicedesk Forum till bredden fyllt med aktuella, relevanta och intressanta presentationer. Agendan vilar på inspirerande praktikfall som delar med sig av praktiska erfarenheter inom en mängd områden – självservicefunktioner, effektivt och professionellt bemötande, utformningen av framtidens servicedesk, förändringsarbete, vikten av ett gott ledarskap och mycket mer!

Med inte mindre än 8 praktikfall vågar vi lova att du kommer få med dig konkreta lärdomar och verktyg från konferensen. Det blir helt enkelt två späckade dagar där du får ta del av andras misstag, smarta lösningar och visioner för framtiden – helt säkert erfarenheter du kommer ha nytta av i ditt fortsatta arbete. Som grädde på moset har Informa även engagerat flera ledande experter som med sitt perspektiv bidrar till att göra Servicedesk Forum till den mest givande mötesplatsen för helpdesk, servicedesk och supportfunktioner i både offentlig- och privat sektor. Inledningstalare och särskilt inbjuden är Jan van Bon från Inform-IT i Holland som har varit en drivande kraft inom IT Service Management i 25 år. Jan bidrar med en ögonöppnande presentation om drivkrafter, effektivisering och förbättringsmöjligheter i en modern servicedesk.

Servicedesk Forum är dock inte bara summan av alla inspirerande presentationer. Det är också ett perfekt tillfälle att träffa gamla bekanta och nya kontakter från hela landet för att diskutera tankar och erfarenheter under trevliga och avslappnade former.

Som vanligt är en av konferensens höjdpunkter Servicedesk Awards, där framstående personer och servicedeskar prisas, och det mingel som föregår den gemensamma middagen som avslutar konferensens första dag.

Vi ses!

Earlier Event: April 16
Service & IT Tjänster
Later Event: August 31
Cherwell Global Conference