Back to All Events

Servicedesk Forum 2017


  • Kista Science Tower Conference 33 Färögatan Kista, Stockholms län, 164 51 Sweden (map)

Självklart finns vi på Synerity på plats under årets Servicedesk Forum!

Under årets upplaga av Servicedesk Forum behandlas bl.a. hur kundernas krav förändras och hur den digitala generationen ställer nya krav på blixtsnabb service, som i många fall ska vara tillgänglig dygnet runt i många olika kanaler. Utmaningen är inte bara att tillgodose dessa krav utan att samtidigt se till att servicen passar kunder med olika förkunskap och olika behov. Tekniken bjuder dock på många möjligheter – att styra och följa upp ärenden har aldrig varit lättare och bara fantasin sätter gränser för vilka förbättringar som kan göras med kundinsikter och rätt verktyg.

Och så var det de där tidstjuvarna igen… Hur står det till i din organisation? Många servicedeskar i framkant arbetar med processförbättring och kompetensförbättring. Allt för att vara så proaktiva och effektiva som möjligt inför de förändringar som kommer. Missa inte möjligheten att lyssna till de som har börjat omvandlingen för att framtidssäkra sin Servicedesk. Ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en Servicedesk i världsklass.

Konferensens första dag avslutas i vanlig ordning med nätverksmingel och prisutdelning till Årets Servicedesk, Årets Servicedeskchef och Årets Servicedeskmedarbetare!

Earlier Event: April 5
itSMF Expo '17
Later Event: October 3
Nexthink Experience '17 - London