ComAround lanserar v3.0 av integrationen med Cherwell Service Management

comaround_logo.jpg

ComAround lanserar ny mApp™ (Mergeable Application) för partnerskapet med Cherwell Software

9 april, 2019

Stockholm, Sverige och Colorado Springs, Colorado – ComAround tillkännager att en ny mApp™ (mergeable application) nu finns tillgänglig för Cherwell Service Management-lösningen. Den integrerar den avancerade plattformen ComAround Knowledge™ KCS version 6 och förstärker därmed Enterprise Service Management för Cherwells kunder.

Mergeable applications, mApps, är en patenterad teknik för innehåll som införlivas i Cherwells plattform. Detta unika tillvägagångssätt gör det enkelt att återanvända och dela integrationer som kompletterar och förbättrar Cherwells ITSM-lösning men också företagets personalresurser och anläggningar. I stället för att bygga upp kunskapen från noll kan man helt enkelt ladda ner en mApp från mApp Exchange och integrera den i Cherwell-miljön, vilket sparar både tid och pengar.

Service desk agents closes incidents faster
using ComAround Knowledge™ articles

Customers searches directly from the Cherwell Portal in order to solve their problems.

– Vi är mycket glada över att kunna leverera innovativa lösningar på marknaden, lösningar som är enkla att implementera, använda och supporta för Cherwell community, säger Bill Pollie, Executive Vice President för ComAround. Den här nya versionen av vår integration kommer att ge kunderna ännu större nytta av Cherwell-investeringen och deras serviceverksamhet kommer att förbättras avsevärt.

– Vi har arbetat med ComAround i många år och de är sedan länge partner med Cherwell och många andra av våra strategiska kunder, säger Scott Gainey, Chief Marketing Officer hos Cherwell.  Att vi har en partner som är fokuserad på Knowledge Management ger ett verkligt värde åt våra kunder som vill ta Knowledge Management och Knowledge-Centered Service (KCS) till nästa nivå inom Cherwell-lösningen.

ComAround är den största oberoende leverantören av lösningar för Knowledge Management och har över 250 aktiva kunder i hela världen. De är kända för sin kraftfulla sökfunktion, sitt globala språkstöd och sin skalbarhet. Förutom full kunskapsintegration med Cherwell-plattformen för service desken och slutanvändare, ger den här versionen tillgång till ComAround Knowledge™ i hela företaget med åtkomst via Windows 10, TEAMS, Office 365 och SharePoint.

Det här nya utbudet kommer att finnas tillgängligt omedelbart och det stöds av Cherwell/ComArounds främsta partner inklusive Excalibur Data Systems, Avante, T4S, Sollertis, Synerity, Dextra Data och Clever Choice.