Kritisk IT, Teknisk Support & Service
“Så skapar du en modern proaktiv support och servicedesk.”
Hur kommer framtidens support att se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med varandra?
Digitaliseringen är en kraft som förändrar allt, varje dag, dygnet runt. Våra arbets- och privatliv anpassar sig ständigt till nya digitala lösningar och verktyg. För att möta dessa förändringar blir en kundfokuserade IT-supportavdelning extremt viktig för att hantera avancerade system och erbjuda snabb och effektiv support när problem uppstår.
Hur skapar du förutsättningar för medarbetarna att kunna möta ”kunden” på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kulturdriven support där medarbetarna utvecklas och har roligt på jobbet?
Kritisk IT, Teknisk Support & Service är:
• En ny utvecklad mötes- och kunskapsplats för dig som arbetar med teknisk support och service
• 2 fullspäckade dagar med know-how och best practice från hela branschen
• Första dagen prioriterar vi tekniken och dag två fokuserar vi på ledarskap och självledarskapet
• Välrenommerade talare och praktikfall som valts ut utifrån dagens och framtidens behov inom servicedesk och teknisk support
• Utmärkta möjligheter att utbyta erfarenheter och nätverka med branschkollegor från hela landet
Synerity att finnas på plats som sponsorer och utställare tillsammans med våra partners Freshworks och HaloITSM.
📅 Datum: 1-2 oktober
📍 Plats: Stockholm (info om lokal kommer inom kort)
🚀 Anmälan och program: https://insightevents.se/supportochservice