zendesk

Skapa skalbara & bättre kundupplevelser med Zendesk

Ge den personliga support som era kunder förtjänar med användarvänliga och pålitliga CX-lösningar.

 
 

Ta vara på möjligheterna med fantastiska kundupplevelser

Skapa varaktiga relationer med Zendesk’s kompletta lösning för kundtjänst & support.


Nr 1 inom digital kundservice enligt

Zendesk Nr 1 inom digital kundservice enligt Gartner

Zendesk AI kan redan det här med kundtjänst

Det är bara Zendesk AI som har byggts med hjälp av miljarder verkliga kontakter med kundtjänst. Den förstår det här med kundupplevelse. Därför får du personlig support till en lägre kostnad från dag ett.

 

250

miljoner

ärenden förbättras med AI

35.5

år

av medarbetartid sparad sedan 2021

18

miljarder

ärenden används för att träna Zendesks AI-modeller

 
 

Här är några av de funktioner ni får tillgång till genom att välja Zendesk:

Erbjud konversationsbaserat stöd på sätt som är smidiga för kunderna och gör det lätt för dem att få svaren de behöver oavsett hur de väljer att interagera (med snabbmeddelanden, livechatt, sociala media, e-post eller röst).

Zendesk Sunshine - Utformad för flexibilitet

Oavsett om ni vill bygga egna anpassningar med egen kod, eller väljer att konfigurera genom några få enkla klick, låter Sunshine er modifiera Zendesk utifrån era unika affärsbehov. Ni kan snabbt och enkelt skapa anpassningar för att uppfylla era affärsbehov med hjälp av appar, verktyg och förbyggda funktioner som passar era system. Sunshine plattformen använder öppna standarder och etablerade kodspråk, vilket gör det enkelt att skapa helt rätt support-plattform för respektive verksamhets behov.

 
 

Enklare rapportering med Zendesk

Använd nyckelfärdiga rapporter och analyser som mäter teamets prestation och identifierar trender bland kunderna, eller skräddarsy era egna rapporter. Ta reda på hur ni kan utveckla verksamheten och analysera, övervaka och agera utifrån kundernas behov.

 

Stora fördelar för alla typer av verksamheter

 

Skapa bättre konversationer

Ge kunderna möjligheten att kontakta dig på den kanal de föredrar. Zendesk har omnikanalsupport inbyggt så att kunder kan nå dig via e-post, livechatt, telefon och sociala medier.

Maximera handläggarnas effektivitet

Ge ditt team en enhetlig agentarbetsyta. Team kan samarbeta, växla mellan kanaler och utnyttja smarta arbetsflödesautomatiseringar för att få jobbet gjort sömlöst.

Snabbare anpassning till förändringar

Använd out-of-the-box rapportering och analysverktyg för att mäta ditt teams prestation och upptäck återkommande kundtrender, eller anpassa och bygg egna anpassade rapporter.

Synerity Zendesk Assessment

Zendesk erbjuder omfattande funktionalitet för att stötta ert kundservicearbete. Det kan därför vara utmanande för er organisation att fullt ut optimera användningen av plattformen och se till att ni får ut det mesta av er investering. Här kan en Zendeskkonsult från Synerity göra en stor skillnad.

Genom att genomföra en noggrann bedömning av ert Zendesksystem kan vi hjälpa er att identifiera områden för förbättring och initiativ för att optimera er användning av plattformen. Vi kommer att ge er råd om hur ni kan effektivisera era arbetsflöden, bedöma mognaden i er organisation och arbeta nära era användare för att förbättra den övergripande kund-upplevelsen. Detta för att få ert Zendesksystem anpassat till just er organisations affärsmål och skilja er från konkurrenterna.

 

Zendesk-appar som ger dig superkrafter!

Australiensiska SweetHawk har varit en ledande kraft på Zendeskmarknaden ända sedan 2015 och har sedan dess utvecklat över 15 toppklassiga arbetsflödesappar. Deras första app, Calendar, installerades av dussintals företag redan inom några veckor efter lanseringen, vilket i sin tur inspirerade dem att skapa fler appar som Tasks, Reminders och Approvals. De har även skapat en Super Suite med appar som alla komplimenterar, för att på så sätt kunna ta itu med större användningsfall som ITSM-förändringshantering, projektledning och HR-processautomatisering. Idag använder över 100 000 agenter SweetHawk-appar för Zendesk varje dag.

 

Sparkly gör livet som kundservicemedarbetare enklare!

Den nederländska apputvecklaren Sparkly består av ett litet kreativt team som fokuserar på att bygga och utveckla snygga Zendeskappar för att göra livet som agent eller teamledare enklare. Man började tidigt använda Zendesk och har arbetat med det sedan 2011. Tack vare denna erfarenhet kan utvecklarna produkten utan och innan, och vet vad som fungerar och vad som kan göras bättre. Sedan 2012 har Sparklys appar gjort det möjligt för tusentals agenter att lösa miljontals tickets på bästa möjliga sätt.

 

 
Zendesk voted #1 by G2 Crowd

Bygg er framtid med Zendesk

Skapa starkare kundrelationer och engagemang genom kraftfulla kundupplevelser.

Registrera dig för en kostnadsfri provperiod av Zendesk i 14 dagar, så får du själv uppleva vad Zendesk kan bidra med till er verksamhet.

 
  • Inget kreditkort behövs

  • Avbryt när som helst.

  • Full åtkomst till samtliga funktioner

 

 Senaste nytt om Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter från Synerity:

Senaste inläggen från Zendesk själva!