Kommande Evenemang
Konferenser, seminarier och sammankomster där Synerity medverkar eller som arrangeras av Synerity.
4me Connect 2024
Den 14-15 maj 2024 är återigen dags för 4me Connect, den globala konferensen för partners, kunder och alla andra som är intresserade av service management.
Indicate Me: Big Mistake – Thank you!
Välkommen till en oförglömlig dag med Indicate me, fylld med inspirerande föreläsningar, prisutdelningar och unika upplevelser!
itSMF Expo’24
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Zendesk Relate 2024
Den 16-18 april är det återigen dags för Zendesks årliga flaggskeppskonferens “Relate”. Ett utmärkt tillfälle att nätverka med andra skarpa hjärnor inom CX, lyfta er kompetens och bli influerade av intressanta föreläsningar.
Servicedesk Forum
Är du nyfiken på hur du skapar förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kultur med delaktighet där medarbetarna har roligt på jobbet och utvecklas samtidigt? Boka din plats på Servicedesk Forum nu.
Service Support i Fokus 2024
Service Support i Fokus är en inspirerande konferens som vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster såväl inom den privata som den offentliga sektorn.
Synerity Talks - En introduktion till monday.com
Välkommen att delta i Syneritys webbinar den 2 februari där vi på ett enkelt sätt kommer att ge er en grundläggande introduktion till monday.com’s funktionalitet och fördelar.
Elevate23 by monday.com
Elevate är monday.coms årliga konferens där man varje år lyfter fram trender vad gäller arbetseffektivitet, sin egen produktutveckling samt insiktsfulla berättelser från monday.com-kunder. Allt för att hjälpa dig att ompröva ditt sätt att arbeta.
Synerity Talks: IT Asset Management Webinar
Välkommen att delta i detta 45 minuter långa webinar där Johan Hansson, Service Management-konsult på Synerity, kommer att berätta om grunderna inom IT Asset Management (även känt som ITAM).
Zendesk Webinar: Unlocking CX Excellence
Den 22 november bjuder Zendesk in till ett spännande webbinar på temat:”Unlocking CX Excellence: Elevate Your Zendesk with AI, Tymeshift, and Advanced Data Protection”. Under eventet kommer ett antal experter från Zendesk att dela med sig av sina insikter och ge er en insyn i några av de senaste funktionerna.
Framtidens Kundservice & Contact Center 2023
Under två dagar i november får ni chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer. Ta del av hur de hanterar dagens kundservice samt hur de vill förflytta den in i framtiden.
Synerity Talks: Freshservice Inspirationssession Malmö
Den 26 oktober arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer, integrationer och orkestrationer.
Synerity Talks - En introduktion till monday.com
Välkommen att delta i Syneritys webbinar den 20 oktober där vi på ett enkelt sätt kommer att ge er en grundläggande introduktion till monday.com’s funktionalitet och fördelar.
Synerity Talks: Freshservice Inspirationssession Sthlm
Den 12 oktober arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer, integrationer och orkestrationer.
Synerity Talks - Shift Left Webinar
Välkommen att delta i Syneritys online webinar den 29 september där vi förklarar konceptet på ett enkelt sätt samt ger några praktiska exempel på hur ni kan nyttja Shift Left för att arbeta smartare och ligga steget före i utvecklingen av er kund- och användarupplevelse.
Efecte - Digitalize and Automate 2023
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
4me Connect 2023
Den 24-25 maj är återigen dags för 4me Connect, den globala konferensen för partners, kunder och alla andra som är intresserade av service management. Detta kommer förmodligen att vara sista gången eventet återvänder till SS Rotterdam, så har du inte tidigare upplevt den autentiska atmosfären på det tidigare kryssningsfartyget och flaggskeppet på Holland-Amerikalinjen, så bör du ta chansen.
🚢 DAG 1 - Utbildningsdag för partners och kunder
🚢 DAG 2 - Konferensdag för alla som är intresserade av 4me och/eller letar efter en komplett Service Management-plattform.
Under 4me Connect kommer du få möjlighet att nätverka och utbyta erfarenheter med andra 4me-entusiaster samt lära dig av experter under våra många utbildningar, breakout-sessioner och workshops.
Länk till anmälan och mer information om programmet hittar du här: www.4me.com/events/connect-23
Synerity Talks: Freshservice Inspirationssession
Den 9 maj arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer.
Synerity & Efecte Roadshow 2023
Den 3 maj är det premiär för Syneritys och Efectes första gemensamma roadshow-event i Malmö.
En chans att ta del av demos, kundcases och intressanta presentationer av Efectes plattform.
Efectes plattform är lätt att använda, erbjuder ett stort urval av integrationer, och gör det enkelt att bygga agila, automatiserade processer i hela verksamheten. Det är ett modernt verktyg som ger er tillgång till en central servicedesk via en självtjänstportal, som kan användas på alla mobiler och datorer, samt erbjuder kraftfull och anpassningsbar rapportering.
En europeisk tjänstehanteringsplattform baserad på genuin molnteknologi.
Geografiskt nära, med högsta standard för kundtjänst, prestanda, och säker datahantering.
En omfattande lösning som täcker alla ITSM, ESM och IAM-behov med flexibla licensmodeller.
För intresseanmälan och mer information om eventet vänligen kontakta Alexander Bakir på alexander.bakir@synerity.se.
Service Support i Fokus
”Shift left” - Vad, Varför och Hur?
Denna konferens vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster såväl inom den privata som den offentliga sektorn. Möt talare och experter som beskriver hur man utvecklar och förbättrar sin servicedesk eller kundsupport, till att bli bättre på att skapa värde för sina kunder och intressenter. ”Shift left” är ett vedertaget begrepp som innebär att vi vill flytta både kunskap och support närmare kunden. Det kan t.ex. vara att utveckla sin kunskapsdatabas och hantering av den samma eller att säkerställa att man har en väl fungerade självserviceportal. Allt som underlättar för de som möter kunden är en del av ”Shift left”. Man kommer därför att fokusera på VAD det är man behöver göra för att lyckas, VARFÖR det är helt nödvändigt och HUR man gör för att ta rätt steg mot ”Operativ Excellens” inom varje Service- och Supportorganisation.
Många ser nu över sina ITSM-verktyg och ärendehantering vilket man kommer att ha med som ett helt eget spår och ämne denna gång. Rätt guider och verktygstöd för ökad självsupport kommer också vara ett eget fokusområde på konferensen. Synerity kommer självklart att vara på plats tillsammans ett antal partners, och mer information om eventet hittar du här.
Enterprise Service Management - Utvidga er tjänstehantering bortom IT
Den 1 februari arrangerar Synerity i samarbete med Freshworks en detaljerad session om hur ni kan lösa era EX-utmaningar med hjälp av rätt tjänstehanteringsverktyg. Detta är ett perfekt tillfälle att upptäcka och utforska några centrala användningsområden för ESM.
Enterprise service management (ESM) är en uppsättning principer och koncept som kan användas av de flesta organisationer; från småföretagare till myndigheter och globala märken. Man nyttjar helt enkelt de bästa ITSM-principerna som IT-organisationer har förlitat sig på i åratal och applicerar dem inom ytterligare områden. Det fundamentala målet med ESM är att hjälpa organisationer att förbättra sin effektivitet, sitt arbetsflöde, lyhördheten till medarbetarna, samt personaltillfredsställelse genom alla organisationens avdelningar.
Organisationer implementerar processer och verktyg för tjänstehantering av samma anledningar som ligger bakom de flesta strategiska initiativen: ökad produktivitet, effektivitet och kvalitet. Eftersom ESM fokuserar på kunden och grundas på organisationen är det ett koncept som kan skapa många viktiga förbättringar inom ett företag. Några vanliga exempel där ESM kan tillämpas inkluderar funktioner för HR, ekonomi, juridik, facility management och kundservice.
Sessionen kommer att ge insikter om:
Varför ESM och varför nu?
Vem drar nytta av ESM?
Så kan ni göra IT till en del av varje affärsenhet
Vi erbjuder möjligheten att delta i sessionen antingen i Stockholm (kl. 8.00-10.00) eller Malmö kl. 11.00-13.00). För intresseanmälan och/eller mer information om eventet vänligen kontakta Alexander Bakir (Malmö) alexander.bakir@synerity.se respektive Christoffer Göransson (Stockholm) christoffer.goransson@synerity.se.
Framtidens Kundservice & Contact Center
Under två dagar i oktober får ni chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer. Ta del av hur de hanterar dagens kundservice samt hur de vill förflytta den in i framtiden.
Freshworks User Network
Ett 3-timmars event fyllt av personlig kunskapsdelning och nätverkande. Ta chansen att träffa kunder från andra organisationer, dela erfarenheter, fördjupa er i produktanvändningsfall, delta i lösningsworkshops och mycket mer!
Servicedesk Forum
Är du nyfiken på hur du skapar förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kultur med delaktighet där medarbetarna har roligt på jobbet och utvecklas samtidigt? Boka din plats på Servicedesk Forum nu.
Digitalize and Automate 2022
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
itSMF Expo’22
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Freshworks Global Jam
Ett exklusivt event som för samman områdets mest innovativa personer inom CX, IT och försäljning.
Digitala Servicedagarna
Digitala Servicedagarna riktar sig till personer i företag, kommuner och offentlig verksamhet som tillhandahåller IT & Digitala tjänster. Alltifrån utveckling till design, drift, förvaltning och support.
Freshworks: Be Unstoppable - Virtual Summit
Freshworks Virtual Summit är ett exklusivt evenemang för IT-ledare och praktiker där experter och ledande visionärer delar med sig av insikter om att forma IT till en ostoppbar kraft under 2022 och framåt. Ta del av:
• Insikter från ledande branschanalytiker om trender som formar IT-tjänster för företag.
• Tips från kollegor och globala IT-ledare om de bästa tillvägagångssätten för att anta ett always on mindset och bygga medarbetarglädje.
• En djupdykning i olika lösningar för att leverera oavbruten IT utan ansträngning.
För registrering och mer information: Be Unstoppable - Virtual Summit
Nexthink Experience Everywhere
Experience Everywhere är den första virtuella konferensen som är dedikerad till att förbättra den digitala medarbetarupplevelsen inom Work-from-Anywhere.
Freshworks Refresh 2021 - Las Vegas + Virtual
Kom till Mandalay Bay i Las Vegas för tre dagars utbildning och samhällsbyggande eller delta digitalt.