Freshdesk

Intuitiv, funktionsrik och prisvärd programvara för kundsupport.

 
 
 

Freshdesk - Ett lättanvänt supportsystem som skapar fantastiska kundtjänstupplevelser med bättre sammanhang och samarbeten.

Freshdesk passar såväl det mindre företaget, med enstaka användare som jobbar med support, till de allra största organisationerna med omfattande krav på funktionalitet och möjlighet att integrera och anpassa lösningen. Produkten erbjuds i ett antal olika versioner och det går utmärkt att upp- eller nedgradera och/eller öka eller minska antalet licenser allt eftersom behoven förändras.

Kunder med enklare behov kan ofta komma igång med Freshdesk på bara några dagar. För de som har mer komplexa behov erbjuder produkten även väldigt mycket funktionalitet att antingen börja att använda direkt i samband med det initiala införandet eller successivt senare.

 
 

Hantera alla kundproblem på ett enkelt och smidigt sätt

Få allt som du behöver för att lösa mindre problem snabbt eller hantera komplexa lösningar som omfattar olika team och kräver mycket tid på ett effektivt sätt. Oavsett om det handlar om att hantera ärenden, automatisera arbetsflöden eller interagera med kunder i realtid erbjuder Freshdesk de verktyg och den flexibilitet som krävs för att uppfylla kraven på modern kundservice.

 
 

Inga fler tradiga uppgifter. Ge ditt supportteam bättre förutsättningar.

Supporthandläggare arbetar ofta med repetitiva uppgifter såsom att sortera inkommande ärenden eller svara på vanliga frågor. Låt dem slippa dessa långtråkiga uppgifter och ge dem mer värdefull tid till vad de är bäst på – att förnöja kunderna.

 
 

Integrera Freshdesk med era andra lösningar och/eller Bygg vidare med fler integrerade lösningar från Freshworks

Freshworks utbud av lösningar växer stadigt såväl till antal som funktionalitet och idag är flera av dem ledande inom sitt respektive segment. Flera av lösningarna erbjuder även kraftfulla integrationer med varandra. För integrationer med andra lösningar än Freshworks egna finns idag över 1000 appar tillgängliga via Freshworks Marketplace och många av dem är integrationer med flertalet av mest populära lösningarna på marknaden. Önskas integration med andra lösningar än dessa, exempelvis från mindre eller lokala leverantörer eller kanske med egenutvecklade applikationer, så finns även ett API att tillgå.

 
 

Skala upp supporten med AI

Kunderna vill ha snabb och smidig självbetjäning i de kanaler som de använder. Skapa och använd AI-drivna botupplevelser enkelt och smidigt på webbplatsen, i din app och i meddelandekanaler.

Automatisk ärendehantering

Freddy lär sig av tidigare ärenden och föreslår automatiskt fält för nya ärenden. Nu slipper dina handläggare tråkig – och tidskrävande – kategorisering, prioritering och tilldelning av inkommande ärenden.

 
 

En prisvinnande lösning!

Freshdesk kan stoltsera med en stor rad utmärkelser och idel höga betyg och topp-placeringar av såväl ledande analytiker som bedömningssajter som bl.a. G2.com, Capterra och Gartner Peer Insights.

 
 

Freshworks - Uppfriskande enkel programvara som era team kommer att älska!

Freshworks grundades 2010 med affärsidén om att tillhandahålla bättre programvara till företag och organisationer – programvara som är klar att användas direkt, lätt att installera och använda och som kräver minimalt med anpassningar.

Freshworks första produkt, som lanserades 2011, var Freshdesk - en intuitiv, funktionsrik och prisvärd programvara för kundsupport. Sedan dess har produktportföljen växt successivt och idag erbjuds hela 12 olika lösningar - som kan användas var för sig eller på olika sätt samverka.

En av Freshworks flera framgångsfaktorer är dess fokus på design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse. Inspirationen och tankesättet kommer från det som kallas “Indian Democratic Design” vilket baseras på “simplicity, self-reliance, scalability, craftsmanship and affordability”. IKEA är ett annat exempel på företag som låtit sig inspireras av detta.

 

Synerity - Er lokala Freshworks Platinum Partner!

Köp era Freshworks licenser via oss och få svensk teknisk support på köpet!

På Synerity är vi 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med deras lösningar för Service och Support och bland våra kunder finns såväl privata företag, med allt från 10 till 15000 anställda, som flera myndigheter, regioner etc.

Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare. Genom att alltid sätta kunden i första rummet och tänka långsiktigt så vill vi ta serviceupplevelsen till en helt ny nivå. Vi tror på kraften i att vara lösningsorienterade, flexibla och effektiva. Att förstå kundens behov långt innan de själva formulerat problemet, och att alltid försöka överträffa förväntningarna.


Vi erbjuder idag bland annat följande tjänster:

  • Rådgivning & stöd innan ett eventuellt köp - är det rätt produkt/lösning för kundens krav och önskemål? Självklart tillhandahåller vi gärna demos, hjälper till med Proof of Concept/Value m.m.

  • Hjälp med initial implementation, anpassning, integrationer och projektledning - Allt från enklare implementationer på några dagar till större projekt.

  • Teknisk support. För kunder som köper sina licenser via oss erbjuder vi detta kostnadsfritt och för övriga erbjuds att teckna ett anpassat avtal mot en avgift.

  • Löpande stöd, rådgivning och vidareutveckling av lösningen.

 

Kontakta oss gärna för mer information om Freshworks lösningar.

 Freshdesk, en allt i ett Helpdesk - 21-dagars gratis provperiod

Lättanvänd helpdesklösning som gör det möjligt för teams att hantera konversationer från flera olika kanaler.

 Senaste nytt om Freshworks:

Kommande Freshdesk webinar:

 

Freshdesk intro: