Freshchat

Kommunicera med era kunder på ett smartare och snabbare sätt!

 

Kommunicera med era kunder på ett snabbare och smartare sätt!

Freshchat är en flexibel meddelandeprogramvara som möjliggör för sälj- och kundteam att på ett smidigt sätt kommunicera med potentiella kunder via hemsida, mobilapp eller sociala medier. Freshchat är en vidareutveckling av de traditionella livechattverktygen och levererar den moderna meddelande-upplevelse som dagens kunder förväntar sig. Leverera en sömlös kundupplevelse i vilken kanal som helst, oavsett om det handlar om självbetjäning eller agentstödd support. Meddelanden, livechatt, även e-post och telefonsamtal – berätta vad du behöver, så löser vi det.

 
 

Skala upp supporten med AI-drivna bottar i valfri kanal

Kunderna vill ha snabb och smidig självbetjäning i de kanaler som de använder. Skapa och använd AI-drivna botupplevelser enkelt och smidigt på webbplatsen, i din app och i meddelandekanaler. Bygg en bot som svarar på kundens frågor. Bygg en bot som utför åtgärder baserat på utlösare. Bygg en bot som automatiskt uppdaterar kunduppgifter. Eller bygg en bot som gör alltihop!

 
Freshchat2.png

Den sammanhangsdrivna livechattlösningen för effektiv kommunikation och support

Freshchat är ett stort steg från den gamla livechatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, uppfylls förväntningarna för båda parter och svaren på besökarnas frågor blir både snabbare och bättre. Freshchat erbjuder även en unik integrerad FAQ-upplevelse för att uppmuntra självbetjäning och avancerade funktioner för att dirigera och hantera konversationer för kundsupport.

 
 

Prata med kunderna där de befinner sig

Freshchat kan integreras med såväl webbplatser, webbappar, inbyggda mobilappar och andra meddelandeprodukter som ex. Facebook Messenger och WhatsApp. På så sätt får ni en samlad inkorg där ni hanterar e-post, samtal, chatt och meddelandeappar på ett och samma ställe. Programvaran hjälper er att skapa effektiva, personliga kundupplevelser med en blandning av bot-assistans och mänsklig assistans via bekanta kanaler.

 
 
 
 
 

Integrera Freshchat med era andra lösningar och/eller bygg vidare med fler integrerade lösningar från freshworks

Freshworks utbud av lösningar växer stadigt såväl till antal som funktionalitet och idag är flera av dem ledande inom sitt respektive segment. Flera av lösningarna erbjuder även kraftfulla integrationer med varandra. För integrationer med andra lösningar än Freshworks egna finns idag över 1000 appar tillgängliga via Freshworks Marketplace och många av dem är integrationer med flertalet av mest populära lösningarna på marknaden. Önskas integration med andra lösningar än dessa, exempelvis från mindre eller lokala leverantörer eller kanske med egenutvecklade applikationer, så finns även ett API att tillgå.

 
 
 
 

Freshworks - Uppfriskande enkel programvara som era team kommer att älska!

Freshworks grundades 2010 med affärsidén om att tillhandahålla bättre programvara till företag och organisationer – programvara som är klar att användas direkt, lätt att installera och använda och som kräver minimalt med anpassningar.

Freshworks första produkt, som lanserades 2011, var Freshdesk - en intuitiv, funktionsrik och prisvärd programvara för kundsupport. Sedan dess har produktportföljen växt successivt och idag erbjuds hela 12 olika lösningar - som kan användas var för sig eller på olika sätt samverka.

En av Freshworks flera framgångsfaktorer är dess fokus på design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse. Inspirationen och tankesättet kommer från det som kallas “Indian Democratic Design” vilket baseras på “simplicity, self-reliance, scalability, craftsmanship and affordability”. IKEA är ett annat exempel på företag som låtit sig inspireras av detta.

 
 

Synerity - Er lokala Freshworks Platinum Partner!

Köp era Freshworks-licenser via oss och få svensk teknisk support på köpet!

På Synerity är vi 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med deras lösningar för Service och Support och bland våra kunder finns såväl privata företag, med allt från 10 till 15000 anställda, som flera myndigheter, regioner etc.

Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare. Genom att alltid sätta kunden i första rummet och tänka långsiktigt så vill vi ta serviceupplevelsen till en helt ny nivå. Vi tror på kraften i att vara lösningsorienterade, flexibla och effektiva. Att förstå kundens behov långt innan de själva formulerat problemet, och att alltid försöka överträffa förväntningarna.


Vi erbjuder idag bland annat följande tjänster:

  • Rådgivning & stöd innan ett eventuellt köp - är det rätt produkt/lösning för kundens krav och önskemål? Självklart tillhandahåller vi gärna demos, hjälper till med Proof of Concept/Value m.m.

  • Hjälp med initial implementation, anpassning, integrationer och projektledning - Allt från enklare implementationer på några dagar till större projekt.

  • Teknisk support. För kunder som köper sina licenser via oss erbjuder vi detta kostnadsfritt och för övriga erbjuds att teckna ett anpassat avtal mot en avgift.

  • Löpande stöd, rådgivning och vidareutveckling av lösningen.

 

Kontakta oss gärna för mer information om Freshworks lösningar.

 Senaste nytt om Freshworks:

Kommande Freshdesk webinar:

 

Freshchat Customer Story: