Synerity Marketplace 

På Syneritys Marketplace får ni enkelt en överblick över, och kan läsa mer om, de egenutvecklade appar som vi just nu kan erbjuda för de olika lösningar vi jobbar med. Appar som ger en smidigare hantering av service- och supportärenden, sparar tid och höjer såväl effektiviteten som användarupplevelsen. 

Använd knapparna nedan för att sortera våra appar efter produkt.

Freshservice Thomas Rödin Freshservice Thomas Rödin

Outbound Email Sender

Har du tröttnat på att andra inte får notifikationer när du skapar ett ärende åt dem? Med hjälp av “Outbound Email Sender” får de omedelbart ett e-postmeddelande inkluderat bilagor från ärendet.

Läs mer
Freshdesk Thomas Rödin Freshdesk Thomas Rödin

Open Ticket On Reply

Med “Open Ticket On Reply” kan du enkelt återuppta ett avslutat ärende genom att skriva in relevant information i svarsrutan och klicka på “send”.

Läs mer
Freshdesk Thomas Rödin Freshdesk Thomas Rödin

Open Ticket On Note

"Open Ticket On Note" låter dig återuppta avslutade ärenden genom att skriva relevant info i anteckningsrutan och klicka på "Add note".

Läs mer

Behöver du ställa frågor eller är du intresserad av en anpassad app? Tveka inte att kontakta oss!