Tidigare evenemang
Konferenser, seminarier och sammankomster där Synerity tidigare medverkat eller som arrangerats av Synerity.
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Den 16-18 april är det återigen dags för Zendesks årliga flaggskeppskonferens “Relate”. Ett utmärkt tillfälle att nätverka med andra skarpa hjärnor inom CX, lyfta er kompetens och bli influerade av intressanta föreläsningar.
Är du nyfiken på hur du skapar förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kultur med delaktighet där medarbetarna har roligt på jobbet och utvecklas samtidigt? Boka din plats på Servicedesk Forum nu.
Service Support i Fokus är en inspirerande konferens som vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster såväl inom den privata som den offentliga sektorn.
Välkommen att delta i Syneritys webbinar den 2 februari där vi på ett enkelt sätt kommer att ge er en grundläggande introduktion till monday.com’s funktionalitet och fördelar.
Elevate är monday.coms årliga konferens där man varje år lyfter fram trender vad gäller arbetseffektivitet, sin egen produktutveckling samt insiktsfulla berättelser från monday.com-kunder. Allt för att hjälpa dig att ompröva ditt sätt att arbeta.
Välkommen att delta i detta 45 minuter långa webinar där Johan Hansson, Service Management-konsult på Synerity, kommer att berätta om grunderna inom IT Asset Management (även känt som ITAM).
Den 22 november bjuder Zendesk in till ett spännande webbinar på temat:”Unlocking CX Excellence: Elevate Your Zendesk with AI, Tymeshift, and Advanced Data Protection”. Under eventet kommer ett antal experter från Zendesk att dela med sig av sina insikter och ge er en insyn i några av de senaste funktionerna.
Under två dagar i november får ni chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer. Ta del av hur de hanterar dagens kundservice samt hur de vill förflytta den in i framtiden.
Den 26 oktober arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer, integrationer och orkestrationer.
Välkommen att delta i Syneritys webbinar den 20 oktober där vi på ett enkelt sätt kommer att ge er en grundläggande introduktion till monday.com’s funktionalitet och fördelar.
Den 12 oktober arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer, integrationer och orkestrationer.
Välkommen att delta i Syneritys online webinar den 29 september där vi förklarar konceptet på ett enkelt sätt samt ger några praktiska exempel på hur ni kan nyttja Shift Left för att arbeta smartare och ligga steget före i utvecklingen av er kund- och användarupplevelse.
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Den 9 maj arrangerar Synerity en inspirationssession med fokus på nya uppdateringar och funktioner i Freshservice, samt hur ni kan få ut mer av era automationer.
Under två dagar i oktober får ni chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer. Ta del av hur de hanterar dagens kundservice samt hur de vill förflytta den in i framtiden.
Ett 3-timmars event fyllt av personlig kunskapsdelning och nätverkande. Ta chansen att träffa kunder från andra organisationer, dela erfarenheter, fördjupa er i produktanvändningsfall, delta i lösningsworkshops och mycket mer!
Är du nyfiken på hur du skapar förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kultur med delaktighet där medarbetarna har roligt på jobbet och utvecklas samtidigt? Boka din plats på Servicedesk Forum nu.
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Sveriges ledande ITSM-konferens. Här får ni bland annat möjlighet att träffa ledande experter samt nätverka med leverantörer och beslutsfattare.
Ett exklusivt event som för samman områdets mest innovativa personer inom CX, IT och försäljning.
Digitala Servicedagarna riktar sig till personer i företag, kommuner och offentlig verksamhet som tillhandahåller IT & Digitala tjänster. Alltifrån utveckling till design, drift, förvaltning och support.
Experience Everywhere är den första virtuella konferensen som är dedikerad till att förbättra den digitala medarbetarupplevelsen inom Work-from-Anywhere.
Kom till Mandalay Bay i Las Vegas för tre dagars utbildning och samhällsbyggande eller delta digitalt.
Skapa en kundservice i världsklass!