Zendesk Assessment

Få ut optimalt av er Zendesklösning!

Zendesk erbjuder omfattande funktionalitet för att stötta ert kundservicearbete. Det kan därför vara utmanande för er organisation att fullt ut optimera användningen av plattformen och se till att ni får ut det mesta av er investering. Här kan en Zendeskkonsult från Synerity göra en stor skillnad.

Vi har därför tagit fram två olika paket där vi genom att göra en noggrann bedömning av ert Zendesksystem kan vi hjälpa er att identifiera områden för förbättring och initiativ för att optimera er användning av plattformen. Vi kommer att ge er råd om hur ni kan effektivisera era arbetsflöden, bedöma mognaden i er organisation och arbeta nära era användare för att förbättra den övergripande kundupplevelsen. Detta för att få ert Zendesksystem anpassat till just er organisations affärsmål och skilja er från konkurrenterna.

 

Assessment Small

Ett paket riktat mot mindre organisationer och team. Vår konsult kommer att arbeta tillsammans med er, planera och utföra en insats under totalt cirka 2–3 dagar utspridda över initiativ och workshops under flera veckor.

✔ Grundläggande konfigurationsreview och användarintervjuer

✔ Grundläggande mognadsbedömning

✔ Resultatrapport och roadmap

Assessment Small kommer att ge värdefulla insikter om nuvarande tillstånd för era verksamhetsprocesser, och framhäver områden där förbättrings- och utvecklingsinitiativ kan vara nödvändiga. Detta kommer att hjälpa er i ert beslutsfattande. Resultatet från en Assessment Small är en rapport som beskriver de viktigaste resultaten och rekommendationerna för förbättring.
Rapporten specificerar också föreslagna åtgärder för att utveckla ert system.

Assessment Large

Ett paket som riktar sig mot större organisationer/team och som totalt omfattar cirka 5–6 dagars arbete. Vår konsult kommer att arbeta nära tillsammans med er i en takt och rytm som passar er organisation bäst.

✔ Avancerad konfigurationsreview, skuggning och intervjuer

✔ Utökad mognadsbedömning

✔ Resultatrapport och roadmap

Bedömningsprocessen kommer att ge värdefulla insikter om den nuvarande statusen för era affärsoperationer och belysa områden där förbättrings- och utvecklingsinitiativ kan vara nödvändiga och kommer att hjälpa er i beslutsprocessen. Den resulterande rapporten innehåller en detaljerad analys av den nuvarande statusen för era affärsoperationer och identifierar ineffektiviteter, flaskhalsar
eller områden med potentiell risk. Den ger även specifika rekommendationer för att hantera dessa problem,
tillsammans med en handlingsplan för att genomföra dessa förändringar.

 
 
 

Vi pratar gärna mer om hur vi kan hjälpa just er!

Föregående
Föregående

ITAM Assessment

Nästa
Nästa

Projektledning