4me

En lösning byggd för att optimera flöden och automationer för hela verksamheten.

 

4me - En komplett Service Managementplattform

 
 

4me grundades 2010 när Cor Winkler Prins (VD), Laurens Pit (CTO) och Mathijs Sterk (Chief Software Architect) med hjälp av en nydanande arkitektur bestämde sig för att möta behovet av en nästa generations Service Managementlösning. Den nya arkitekturen gör det möjligt för företag och deras leverantörer att arbeta tillsammans sömlöst och säkert, utan kostsamma integrationer. Samtidigt som den ger realtidsinsikt om kvaliteten på de tjänster som levereras.

4me®: Enterprise Service Managementlösningen som stödjer SIAM och ITIL-processer

Den nya Service managementslösningen blev 4me®: Den första Enterprise Service Managementlösningen speciellt byggd för att stödja SIAM (Service Integration and Management). En funktion som skapar möjlighet för både interna och externa tjänsteleverantörer att samarbeta samtidigt som de håller reda på sina SLA. Den släpptes ursprungligen 2012 och har sedan dess vuxit till att stödja inte bara ITIL-processerna och SIAM utan även KCS-baserad kunskapshantering, tidredovisning och Earned Value Management (EVM) för projekt- och portföljhantering.

Namnet 4me valdes för att understryka det faktum att 4me-portalen dynamiskt anpassar sig för att ge varje anställd en personlig upplevelse. När anställda har frågor, konfronteras med en incident eller behöver beställa något går de helt enkelt till 4me. Sedan den första releasen har 4me haft en snabb tillväxt, med över 3,6 miljoner anställda som redan förlitar sig på 4me:s självbetjäningsfunktioner när de behöver hjälp från någon av deras supportdomäner som HR, IT, inköp eller Facilities Management.

 

Enterprise Service Management

En lösning byggd för att optimera flöden och automationer för hela verksamheten.

Service Integration and Management

En komplett plattform som möjliggör sömlöst arbete mellan flera tjänsteleverantörer med full insyn och kontroll på tjänsternas kostnad och kvalité.

Flexibel och kostnadseffektiv

Ni betalar för det ni använder när ni behöver det. Vi kan anpassa behovet i takt med efterfrågan.

 

4me Demo 2023

Workflow Automation

Scrumfunktionalitet

Perfekt för MSP:s

 

En plattform för varje tillfälle

  • Vill du förbättra tjänsteeffektiviteten och användarupplevelsen?

  • Letar du efter en tjänsteportal för hela organisationen?

  • Behöver du en miljö där flera leverantörer kan samarbeta?

  • Letar du efter en agil Service Management lösning?

  • Vill du ta ditt ärendehanteringssystem till nästa nivå?

  • Vill du effektivisera och automatisera HR-tjänster?

 4me® har förmågan att lösa dessa problem oavsett verksamhet eller behov.

 

Den kompletta plattformen - 4me

4me® kombinerar ITSM med ESM- och SIAM-kapacitet, vilket gör det möjligt för alla interna avdelningar, såsom IT, HR och Fastighetsservice, såväl som externa hanterade tjänsteleverantörer, att arbeta sömlöst med varandra. Samtidigt ger 4me fullständig synlighet och kontroll över kostnad och kvalitet.

 

Perfekt lösning för MSP:s

4me ger Managed Service Providers möjligheten att stärka sin verksamhet genom att leverera smidig support till både befintliga och nya kunder.

  • Snabb och enkel implementation

  • Transparent

  • Minskad komplexitet

  • Arbeta smartare

 

Prisvinnande lösning

4me utsågs nyligen för tredje året i rad till Customers' Choice i Gartner Peer Insights 2023. Denna gång i kategorin "Voice of the Customer": IT Service Management (ITSM) Platforms. Man tilldelades även hela 15 awards i Enterprise Service Desk-kategorin när G2 presenterade sin Winter 2023 Report. Bland annat i kategorierna ”Leader”, ”Best Support”, och ”Easiest To Do Business With”.

 
 

Redo att titta närmare på 4me? - Kontakta oss!

 Senaste nytt om 4me:

Om 4me:

 

Nyheter från Synerity: