Espressive

Espressive - Självhjälp till hela företaget med hjälp av konversationsbaserad -AI.

 

Espressive - Självhjälp till hela företaget med hjälp av konversationsbaserad-AI

Som en av pionjärerna inom artificiell intelligens (AI) för intern ärendehantering (ESM/ITSM) har Espressive omdefinierat sätten som anställda kan få vägledning. Medan andra lösningar enbart fokuserar på att lösa de problem som helpdeskagenter ställs inför, har Espressive även lagt stort fokus på den anställde och att leverera exceptionella medarbetarupplevelser. 

Barista - För exceptionella medarbetarupplevelser

Espressives virtuella supportagent, Barista, möjliggör för interna tjänsteleverantörer som exempelvis IT, HR, ekonomi och säljavdelning att förbättra upplevelsen och kvaliteten på supporten som de erbjuder sina anställda. Barista gör det möjligt för helpdeskagenter att fokusera på det som är viktigast genom att automatiskt svara på frågor och lösa problem för anställda. När ett ärende öppnas så prioriteras det och dirigeras automatiskt till rätt team. Och om ett avbrott inträffar, automatiserar Barista upptäckt och avisering, och kategoriserar avbrottsrelaterade tickets till rätt mottagare. Barista förenklar arbetet med att bygga upp er tjänstekatalog och kan hjälpa till att minska den totala volymen av helpdeskärenden med upp till 70 %.

Med stöd av ett Employee Language Cloud, som känner igen över 2,5 miljarder fraser direkt, möter Espressive Barista medarbetarnas behov och ge konsumentliknande självhjälp oavsett om organisationen arbetar på distans, på kontoret eller både och. Barista möjliggör snabb distribution och levererar ett no code-gränssnitt för omfattande anpassning utan någon utvecklingsinsats. Anställda kan komma åt Barista på vilken enhet eller webbläsare som helst. Produkten har också en unik omnichannel-förmåga som gör det möjligt för anställda att interagera via ex. Slack och Teams.

Funktionerna inkluderar bl.a. tillgänglighet för mobil och dator, språkmoln för anställda, ärendehantering, prediktiv analys och integration med med flera av de ledande ITSM-verktygen inkl bl.a. ServiceNow, BMC och Ivanti/Cherwell.

  • Language cloud - hundratusentals fraser och högklassig NLP som klarar avancerade kombinationer.

  • Garanterad ROI genom nära kontinuerligt samarbete med kund som ingår i subscription. 

  • Språkstöd/översättning till t.ex. svenska och andra nordiska språk ingår.

  • Hög employee adoption och ticket deflection rate. 

 

Barista Case Management

Barista Case Management är ett helpdesk-verktyg som integreras med Espressive Barista. Det betyder att det blir tillgängligt för alla team i hela företaget, samtidigt som det på ett kraftfullt sätt förbättrar tjänstehanteringseffektiviteten utan kostnaden och komplexiteten för traditionella verktyg. Det innebär att även om IT-avdelningen idag använder ServiceNow, Ivanti/Cherwell eller ett annat ärendehanteringssystem för IT-tjänsthantering, kan de fortsätta att använda det verktyget medan andra serviceteam använder Barista Case Management.

 
 

Redo att titta närmare på Espressive Barista? - Kontakta oss!

Senaste nytt om Espressive:

Om Espressive Barista:

 

Nyheter från Synerity: