Optimera din Freshservice- och Freshdeskupplevelse med hjälp av Syneritys appar!

Letar ni efter en smartare och mer effektiv hantering av kundsupport och ärenden i Freshservice och Freshdesk?
Då har ni hittat helt rätt! Synerity erbjuder en imponerande samling av kraftfulla appar som tar ert supportarbete till nästa nivå. Våra lösningar är utformade för att öka produktiviteten och förenkla arbetsflödena i ert supportteam, samtidigt som användarupplevelsen höjs betydligt.

Har ni behov av av att kunna skicka ärenden till en annan Freshservicemiljö, övervaka era API rates, använda er av en Admin Dashboard, eller öppna upp ett avslutat ärende på nytt för att lägga till en anteckning? Allt detta kan och mycket mer kan ni göra med hjälp av apparna som vi på Synerity har utvecklat.

Varför inte testa en av våra appar redan idag? På Synerity Marketplace kan ni ta del av hela vårt utbud av egenutvecklade appar.

Våra utvecklare finns även tillgängliga för att hjälpa er med att utveckla anpassade appar och integrationer som är skräddarsydda helt efter era specifika behov. Välkommen att kontakta oss för en inledande dialog och ta det första steget till att skapa smarta applikationer som sätter användaren i fokus!

Föregående
Föregående

Effektivisera er IT-support: Freshservice erbjuder en mängd olika integrationsalternativ

Nästa
Nästa

Varför monday.com?