Tillbaka till alla evenemang

Framtidens Kundservice & Contact Center


  • Coor Konferens - Kista Science Center 33 Färögatan Kista, Stockholms län, 164 51 Sweden (se karta)

Framtidens Kundservice & Contact Center - 9-10 november

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass

Det här är konferensen för dig som arbetar med kundservice och att sätta kunden i fokus. Under två dagar i oktober får du chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer. Ta del av hur de hanterar dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice. Företrädare för olika organisationer kommer att berätta deras strategiska och praktiska arbete för att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete. Så passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass.

För mer information och anmälan.

Föregående
Föregående
8 november

Freshworks User Network

Nästa
Nästa
1 februari

Enterprise Service Management - Utvidga er tjänstehantering bortom IT