Tillbaka till alla evenemang

Enterprise Service Management - Utvidga er tjänstehantering bortom IT

Den 1 februari arrangerar Synerity i samarbete med Freshworks en detaljerad session om hur ni kan lösa era EX-utmaningar med hjälp av rätt tjänstehanteringsverktyg. Detta är ett perfekt tillfälle att upptäcka och utforska några centrala användningsområden för ESM.

Enterprise service management (ESM) är en uppsättning principer och koncept som kan användas av de flesta organisationer; från småföretagare till myndigheter och globala märken.  Man nyttjar helt enkelt de bästa ITSM-principerna som IT-organisationer har förlitat sig på i åratal och applicerar dem inom ytterligare områden. Det fundamentala målet med ESM är att hjälpa organisationer att förbättra sin effektivitet, sitt arbetsflöde, lyhördheten till medarbetarna, samt personaltillfredsställelse genom alla organisationens avdelningar.

Organisationer implementerar processer och verktyg för tjänstehantering av samma anledningar som ligger bakom de flesta strategiska initiativen: ökad produktivitet, effektivitet och kvalitet. Eftersom ESM fokuserar på kunden och grundas på organisationen är det ett koncept som kan skapa många viktiga förbättringar inom ett företag. Några vanliga exempel där ESM kan tillämpas inkluderar funktioner för HR, ekonomi, juridik, facility management och kundservice.

Sessionen kommer att ge insikter om:

  • Varför ESM och varför nu?

  • Vem drar nytta av ESM?

  • Så kan ni göra IT till en del av varje affärsenhet

Vi erbjuder möjligheten att delta i sessionen antingen i Stockholm (kl. 8.00-10.00) eller Malmö kl. 11.00-13.00). För intresseanmälan och/eller mer information om eventet vänligen kontakta Alexander Bakir (Malmö) alexander.bakir@synerity.se respektive Christoffer Göransson (Stockholm) christoffer.goransson@synerity.se.

Föregående
Föregående
9 november

Framtidens Kundservice & Contact Center

Nästa
Nästa
29 mars

Service Support i Fokus