Tillbaka till alla evenemang

Service Support i Fokus 2024


  • Brygghuset 12N Norrtullsgatan Stockholm, Stockholms län, 113 27 Sweden (se karta)

Service Support i Fokus vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster såväl inom den privata som den offentliga sektorn. Möt talare och experter som beskriver hur man utvecklar och förbättrar sin servicedesk eller kundsupport för att bli bättre på att skapa värde för sina kunder och intressenter. Under två dagar kommer ni att kunna ta del av det senaste kunskapen kring allt vad gäller automatisering, självservice och modern kunskapshantering
med hjälp av AI och robotar.

Konferensen kommer att ge er praktiska exempel på hur olika aktörer lyckats nyttja AI och automatisering för en effektivare och mer kundvänlig supportorganisation. Ni kommer också få experternas spaningar på framtiden samt tips om hur man kan nyttja den teknik som redan finns på ett effektivt sätt. Nya verktyg och metoder finns för att åstadkomma automatisering, självservice och kunskapshantering med hjälp av AI och robotar. Under dessa två dagar kommer ni ha möjlighet att få en klarare bild över hur ni kan nyttja dessa i vår typ av verksamhet.

Synerity kommer att finnas plats tillsammans med vår partner Efecte.
Mer information om eventet samt anmälningslänk hittar ni här.

Föregående
Föregående
2 februari

Synerity Talks - En introduktion till monday.com

Nästa
Nästa
19 mars

Servicedesk Forum