Synerity och Espressive inleder nytt partnersamarbete

Synerity är glada och stolta över att nu kunna presentera vårt nya partnersamarbete med Espressive.

Som en av pionjärerna inom artificiell intelligens (AI) för intern ärendehantering (ESM/ITSM) har Espressive omdefinierat sätten som anställda kan få vägledning. Espressives virtuella supportagent Barista möjliggör användandet av automatiska helpdesk-agenter, meddelar anställda om avbrott och viktiga händelser, samt guidar dem genom processer som onboarding, lösenordsåterställning och semesterförfrågningar. Med stöd av ett Employee Language Cloud, som känner igen över 2,5 miljarder fraser direkt, möter  
Espressive Barista medarbetarnas behov och ger konsumentliknande självhjälp   
oavsett om organisationen arbetar på distans, på kontoret eller bådadera.   

Läs mer om Espressive Barista här!
 
Föregående
Föregående

Forrester utser Nexthink till ledare i flera olika kategorier

Nästa
Nästa

Synerity och Hippo Video inleder nytt partnersamarbete