Freshworks lanserar Customer Service Suite

Freshworks lanserar nu sin AI-drivna Customer Service Suite, en sömlös omnichannel-lösning som samlar självbetjäningsrobotar, agentledda konversationsmeddelanden och automatiserad tickethantering i en och samma lösning. Customer Service Suite förenar Freshchat, Freshdesk och Freddy AI:s generativa AI-plattformar, vilket gör det möjligt för företag att automatisera och personifiera självbetjäning över olika kanaler. 
- På Freshworks har vi alltid varit engagerade i att leverera innovativa lösningar som förutser våra kunders behov. Den nya Freshworks Customer Service Suite är fast förankrad i generativ AI-teknik och ger företag möjlighet att automatisera lösningen av kundens problem, maximera agentproduktiviteten och fatta smarta beslut snabbt till ett pris som alla företag vill ha, säger Freshworks Chief Product Officer Prakash Ramamurthy i ett uttalande.

Här kan du ta del av Freshworks pressrelease i sin helhet (på engelska)

Föregående
Föregående

Synerity inleder partnersamarbete med SweetHawk!

Nästa
Nästa

Zendesk förvärvar Tymeshift