Onboarding för Freshworks Customer Service Suite

Implementeringsfasen av ett kundservicesystem är avgörande för den långsiktiga framgången för er organisation. På Synerity är vi experter på implementering och tillhandahåller ett heltäckande stöd för att ni ska uppnå önskat resultat. Vi erbjuder en väl beprövad projektmodell för onboarding som säkerställer en kontrollerad och effektiv process från start till slut. Vårt erfarna team lägger stor vikt vid aktiviteter som genererar mest värde för er organisation, vilket hjälper er att framgångsrikt och snabbt komma i mål och vidare.

Synerity erbjuder två olika storlekspaket gällande onboarding för Customer Service Suite. Vi vet dock att unika situationer kräver unika insatser. Därför kan vi inom vårt tjänsteutbud även erbjuda individuellt anpassade custompaket för att möjliggöra ytterligare stöttning av er organisation vid dessa tillfällen.

 
 

Freshworks Customer Service Suite Baseline (Small)
Freshworks Customer Service Suite Baseline (Small) är ett passande erbjudande när ni önskar låta Synerity driva och projektleda implementationen, tillsammans med specialister, användare och övriga intressenter från er organisation. Vi använder en kvalitetssäkrad projektledningsmodell och verktyg som bidrar till samarbete och ser till att ni snabbt kommer igång med en grunduppsättning av Customer Service Suite.

Projektlängd: Ca 3-5 veckor.
Projektresurser: Lösningskonsult från Synerity.
Pris: 50 000:-

 

Freshworks Customer Service Suite Baseline (Large)
Freshworks Customer Service Suite Baseline (Large) är en utökad version av vårt populära Onboardingpaket Baseline (Small). I detta projekt arbetar vi tillsammans utifrån samma grundprinciper och projektmodell, men med breddat innehåll i projektet och en ökad stöttning vid Go-live.

Projektlängd: ca 7-10 veckor.
Projektresurser: Projektledare och lösningskonsulter från Synerity
Pris: 100 000:-

 
 

Custompaket - Enterprise

Integrationer mot affärskritiska partners och system? Flera produkter med dedikerade portaler eller avancerade arbetsprocesser som måste sitta från dag 1? I Enterprise sätter ni som kund projektets ramar och innehåll, men vill att vi på Synerity stöttar er med ett projektteam för att planera och leverera projektet. I detta upplägg arbetar våra specialister intensivt med er för att maximera värdet av Customer Service Suite och säkerställa en projektleverans, oavsett storlek och omfattning, som stöttar er organisations mål.

 

Custompaket - Enablement

Enablement är ett projektupplägg där ni själva vill driva implementationen. Till hjälp har ni en resurs från Synerity som genom domän- och produktkunskap kan guida er i de vägval som kan förekomma i en implementation av Customer Service Suite. Synerity tillsätter en dedikerad lösningsspecialist som erbjuder rådgivning i projektet och hjälper er sätta en plan för hur lösningens ärendeflöden, automationer, integrationer, m.m. ska designas för att ni ska få ut maximalt värde av er Customer Service Suite-lösning.

 

Önskar ni utökade tjänster gällande onboarding har vi ett stort erbjudande av add-ons och alternativa projektformer för att stötta det som passar just er organisation. Med Synerity som partner drar ni nytta av vår beprövade erfarenhet av framgångsrika implementeringar av kundservicesystem, vilket låter er organisation fokusera på det den är bäst på: att leverera exceptionell service och värde för era användare och kunder.

 
 
 

Vi pratar gärna mer om hur vi kan hjälpa just er med onboarding och implementation.

Föregående
Föregående

Onboarding för Freshservice

Nästa
Nästa

Utvecklingstjänster för Zendesks Sunshineplattform