ENKLARE MED ZENDESK

 
 
 

Rapporter och Analyser

Använd data och analyser för att mäta och förbättra den övergripande kundupplevelsen

Använd bruksklara rapporter och analyser som mäter teamets prestation och identifierar trender bland kunderna, eller skräddarsy egna rapporter. Analysera, övervaka och agera beroende på vad kunderna behöver. Ta reda på hur ni kan utveckla verksamheten. Funktionerna är kompatibla med säljsystem, servicesystem och system från tredje part.

ANALYSER I OMNIKANALER

Ge kundsupport var som helst: via e-post, chatt, telefon eller sociala medier. Företag behöver ett kundanalysverktyg som alltid är uppdaterat. Våra rapporteringslösningar konsoliderar data från alla kanaler så att du kan mäta hur dina kunder interagerar med ditt varumärke utan att gå miste om information.

 
 
 

Hantera och svara från en enhetlig plats

Gör det enklare att spåra, prioritera och svara kunder med en enhetlig arbetsyta. Ett fullständigt kundsammanhang, inklusive över 1 000 förkonfigurerade integrationer, gör det möjligt för medarbetare att ge bättre och mer anpassad support. Dela arbetsbelastningen genom att medarbetare bidrar med expertkunskap direkt från sin arbetsyta.

 
 

Arbeta smartare med dirigering och intelligens

Använd inbyggd dirigering och intelligens för att samla viktig information och minska datainmatning. Eskalera problem till den lämpligaste medarbetaren. Spara medarbetarnas tid med samarbetsverktyg som ansluter effektivt till interna och externa partners. Hjälp dem att svara snabbare med förberedda svar och rätt information för varje problem.

 

Redo att titta närmare på Zendesk? - Kontakta oss!

 Senaste nytt om Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter från Synerity: