Om Synerity

Ända sedan starten 2015 har vi med stolthet, passion och engagemang hjälpt våra kunder att skräddarsy lösningar inom såväl intern som extern service och support.

Vår mission

På Synerity förstår vi kundernas utmaningar inom såväl Enterprise Service Management, Process Automation och Employee Experience Management. Vi har förmågan att hitta rätt lösning för varje enskild kund, och våra dedikerade och engagerade medarbetare innehar mångårig erfarenhet och kompetens vad gäller såväl teknik som verksamhetsförståelse. Vi arbetar utifrån ett agilt arbetssätt som bygger på förtroende, samverkan och prestigelöshet. Hos oss är servicenivå och kundnöjdhet alltid i fokus och vi värdesätter långsiktiga relationer där vi kan växa och utvecklas tillsammans. 

Vår vision

Synerity är det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar. Våra kunder känner sig trygga med att vi kan hjälpa till att utveckla deras verksamhet och lösningar, och vi tror på ett samarbete präglat av professionalism, flexibilitet och framåtanda. Som organisation sätter vi hållbarheten i fokus och vi medarbetare vill tillsammans utvecklas, ha kul och må bra på jobbet.

Service och kvalitet i fokus

Synerity föddes ur en övertygelse om vikten av att arbeta kundfokuserat och en längtan efter att enbart jobba med produkter som vi verkligen tror på och själva skulle välja om vi var kunden. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter.  

Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare. Genom att alltid sätta kunden i första rummet och tänka långsiktigt så vill vi ta serviceupplevelsen till en helt ny nivå. Vi tror på kraften i att vara lösningsorienterade, flexibla och effektiva. Att förstå kundens behov långt innan de själva formulerat problemet, och att alltid försöka överträffa förväntningarna.

Framåt tillsammans

Vi är idag drygt 20 medarbetare, varav ungefär hälften utgår ifrån huvudkontoret i Helsingborg, medan övriga är baserade i Malmö, Stockholm, Karlskoga och Sundsvall. Organisationen präglas av delaktighet och samarbete med ömsesidig respekt för varandra och varandras kompetensområden. En företagskultur med en positiv atmosfär som det är tryggt och stimulerande att verka i. Synerity ska vara det självklara valet för medarbetare som vill må bra och ha kul på jobbet och som vill ha en arbetsplats som erbjuder trygghet, respekt, kompetens, ärlighet, kommunikation och delaktighet.

Det ska vara högt i tak och finnas utrymme att våga testa, utforska, misslyckas, lära och tänka nytt. Vi är övertygade om att människor med olika erfarenheter och ursprung ger ökade möjligheter till hög kvalitet i arbetet – mångfald är en tillgång. Genom ett aktivt friskvårdsarbete och regelbundna sociala sammankomster vill vi bidra till att trivseln på arbetsplatsen ökar samtidigt som vi minimerar antalet sjukskrivningar. Och vi sätter stor vikt vid av att våra medarbetare ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid.