
Aktuella nyheter & uppdateringar
På vår nyhetssida kommer du hitta en bred samling av artiklar och innehåll som ger dig en helhetsbild av vad som händer inom Synerity och våra olika produkt- och tjänsteområden. Vi håller dig uppdaterad om våra senaste företagshändelser, analyser, uppdateringar, branschtrender och annan relevant information kring såväl Synerity som våra partners, produkter och tjänster. Vårt mål är att ge dig relevant och användbar information som hjälper dig att förstå vår verksamhet och hur vi strävar efter att förbättra ditt arbetsflöde och produktivitet.
Cherwell 2025.2 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Synerity vinner Lunds universitets upphandling av nytt ärendesystem
På Synerity är vi nu enormt stolta och glada över att kunna meddela att vi fått Lunds universitets förtroende att bli deras leverantör av en ny Enterprise Service Management-lösning.
Freshworks utvecklar sin AI-plattform
Under sitt event ”Refresh 2025” presenterade Freshwork nästa generation av sin Freddy Agentic AI-plattform, ett uppkopplat, intelligent och kontinuerligt lärande system av AI-agenter som inte bara svarar på servicefrågor, utan också kan lösa dem.
Zendesk förvärvar Local Measure
Zendesk lanserar Zendesk Employee Service Suite, en heltäckande AI-driven plattform som effektivt stöder handläggare i att hantera och lösa alla typer av ärenden för den interna organisationen. Plattformen kombinerar avancerad automation och smarta verktyg för att förbättra serviceupplevelsen och öka produktiviteten inom organisationen.
Ny funktionalitet i HaloITSM Q1 2025
Här kan du ta del av ett urval av de funktioner som har tillkommit i HaloITSM under årets första kvartal.
Zendesk Employee Service Suite
Zendesk lanserar Zendesk Employee Service Suite, en heltäckande AI-driven plattform som effektivt stöder handläggare i att hantera och lösa alla typer av ärenden för den interna organisationen. Plattformen kombinerar avancerad automation och smarta verktyg för att förbättra serviceupplevelsen och öka produktiviteten inom organisationen.
Zendesk Resolution Platform
Zendesk lanserar "Zendesk Resolution Platform", en komplett AI-driven plattform som hjälper handläggare att hantera alla slags ärenden.
Freshworks publicerar global studie som visar hur aktiva CIO:er kan driva innovation genom ITSM
Freshworks senaste rapport, ”The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse”, är framtagen i samarbete med Harvard Business Review och ger insikter från 225 globala beslutshavare inom IT-branschen.
Kombinera generativ AI med konventionella AI-typer för att förbättra er EX och CX
I sin senaste artikel tar Freshworks chefredaktör Laura Rich en titt på existerande AI-applikationer och identifierar deras användningsfall inom två kärnområden – medarbetarupplevelse och kundupplevelse.
Cherwell 2024.1.3 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Zendesk publicerar rapport om de senaste trenderna inom CX
Idag förväntar sig konsumenterna AI-drivna interaktioner i alla aspekter av deras upplevelse. Efter att ha tillfrågat 10 000 konsumenter och företagsrepresentanter från 22 länder, listar Zendesk nu de fem ledande branschtrenderna i en rapport så att du kan vara redo för vad som händer härnäst inom CX.
Cherwell 2024.1.2 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Synerity inleder partnersamarbete med HaloITSM
Synerity har nu det stora nöjet att berätta att vi inleder ett partnersamarbete med HaloITSM – en av marknadens mest spännande och kompletta lösningar för ITSM och ESM.
Freshworks rapporterar sitt resultat för Q2 2024
Freshworks tillkännagav nyligen det finansiella resultatet för sitt andra kvartal som avslutades den 30 juni.
Cherwell 2024.1.1 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Freshworks publicerar global studie om användandet av och förtroendet för AI
Freshworks släppte nyligen sin 2024 Global AI Workplace Report, där 7 000 anställda över hela världen och på alla större avdelningar utfrågats om sina erfarenheter. En viktig slutsats: AI ökar arbetsprestationen och låser upp arbete med högre värde för de anställda.
Freshworks: De fem viktigaste prioriteringarna för kundserviceledare under 2024
Dagens kundserviceledare måste anpassa sina prioriteringar för att nå resultat - det kan handla om alltifrån AI till support i flera kanaler. För att hjälpa er att komma i gång så har Freshworks sammanställt de 5 viktigaste prioriteringarna och strategierna i en e-book.
Synerity och Workato inleder ett nytt partnerskap!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med Workato, vilket gör att vi nu kan erbjuda våra kunder deras ledande plattform för automation och integration.
Få en bättre översikt med hjälp av Freshservice ITOM Quick Start Guide
Ett av de områden där Freshservice kan erbjuda kraftfullare funktionalitet än flertalet andra ITSM-lösningar är IT Operations Management (ITOM). Ladda ned “Freshservice ITOM Quick Start Guide” och få en översiktlig introduktion till Freshservice ITOM.
Freshworks senaste benchmark-rapport: Så omdefinierar generativ AI ITSM
Freshworks årliga Freshservice IT Service Management Benchmark Report visar på hur generativ AI och branschspecifika trender ständigt omformar och utvecklar arbetet inom IT-tjänstehantering.
Freshworks förvärvar Device42 samt utser ny VD
I samband med att Freshworks släppte sin kvartalsrapport för Q1 så meddelade man även att man avser att förvärva den USA-baserade startupen Device42 för 230 miljoner dollar.
Cherwell 2024.1 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Synerity inleder partnersamarbete med PandaDoc!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med PandaDoc - En enkel och sofistikerad helhetslösning för att redigera och signera dokument.
Freshworks lanserar Freddy Copilot för allmänheten
Intelligent. Insiktsfull. Och redo att hjälpa till. Freddy AI förvandlar kunders och anställdas upplevelser genom att öka effektiviteten och att få mer gjort helt enkelt.
Zendesk förvärvar Klaus
Zendesk meddelade i veckan att man har tecknat ett slutgiltigt avtal om att förvärva Klaus, den branschledande AI-drivna plattformen för quality management.
God Jul och ett Gott Nytt år önskar Synerity!
En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År vill vi på Synerity önska alla våra kunder, samarbetspartners, vänner och kollegor! 🎅🏻🎄🌟
monday.com utsett till Leader av Gartner
monday.com kom under gårdagen med det glädjande beskedet att de utsetts till Leader i Gartners® Magic Quadrant™ för Collaborative Work Management 2023.
Cherwell 2023.3 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Bozoma Saint John key note speaker på Elevate ‘23
Nu står det klart att key note speaker under monday.com’s årliga konferens “Elevate” blir ingen mindre än Bozoma Saint John (tidigare i ledande positioner på PepsiCo, Apple Music & iTunes, Uber, Endeavour och Netflix).
Synerity inleder partnersamarbete med Sparkly!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med Sparkly - ett kreativt team från Nederländerna som fokuserar på att bygga och utveckla snygga Zendeskappar för att göra livet som agent eller teamledare enklare.