Zendesk AI kan redan det här med kundtjänst
Det är bara Zendesk AI som har byggts med hjälp av miljarder verkliga kontakter med kundtjänst. Den förstår det här med kundupplevelse. Därför får du personlig support till en lägre kostnad från dag ett.
250
miljoner
ärenden förbättras med AI
35.5
år
av medarbetartid sparad sedan 2021
18
miljarder
ärenden används för att träna Zendesks AI-modeller
Expert-CX för ditt företag
Zendesk har byggt kundupplevelsefokuserad AI i sex år. Vi visar dig hur du kan införa det i din serviceplan.
Hjälp dina medarbetare
AI-verktyg för medarbetare föreslår svar och upptäcker kunders avsikter så att medarbetarna kan vara förberedda och redo.
Säg hejdå till fumlande botar
Zendesks botar löser problem eller hittar rätt medarbetare självständigt, helt utan manuell hjälp.
Bättre support omedelbart
Analysera samtal, underlätta arbetsflöden och fyll kunskapsluckor utan utvecklare eller dataspecialister.
Zendesk + OpenAI
Zendesk utvecklar nya generativa AI-funktioner som drivs av OpenAI. Med Zendesks CX-specifika AI och OpenAI:s stora språkmodeller har AI aldrig förr känts så här mänsklig.
EFFEKTIVA MEDARBETARE
Utveckla medarbetare med AI
Medarbetarna förblir centrala i din kundtjänstverksamhet. Zendesk AI utökar deras förmåga så att ditt team blir framgångsrikt, produktivt och bättre med varje kundsamtal.