ZENDESK FUNKTIONER

 
 
 
 
 

När du väljer Zendesk får du tillgång till följande funktioner:

 

Lägg till meddelanden:

 

Lägg till meddelanden på webbplatser och i mobilappar så att kunderna kan kontakta er direkt via valfri enhet.

 

AI & Botar:

 

Använd AI och botar för att ge kunder omedelbara svar, dubblera era medarbetares kapacitet och spara tid och pengar.

 

Hjälpcenter & webbforum:

 

Skapa ett inbyggt hjälpcenter och webbforum som hjälper era kunder att lösa problemen i sin egen takt samtidigt som de minskar sina medarbetares lösningstid.

 

Enhetlig agentarbetsyta

 

Ge teamet en enhetlig agentarbetsyta så att de kan lägga mer fokus på kunderna.

 

Smarta automatiseringar:

 

Möjliggör för era team att samarbeta, växla mellan kanaler och använda
smarta automatiseringar i arbetsflödet för att få jobbet gjort smidigare.

 

Personliga interaktioner:

 

Håll kontakten med personliga interaktioner och låt valfri agent ta konversationen
vidare utan att förlora någon kontext.

 
 
 

Gör det enkelt för såväl kunden som ert team

För att göra kunderna nöjda krävs positiva samtalsupplevelser genom sammankopplad kommunikation i alla kanaler. Men kundtjänst handlar om mer än bara kunden. Det handlar även om ert företag och era team. Zendesk gör det inte bara lätt för kunderna utan förbereder även teamen för framgång och synkar affärerna. Det är helt enkelt allt ni behöver i ett kraftfullt paket.

 
 
 
 

Synka verksamheterna och integrera med era system

Anpassa så mycket ni vill med hjälp av en öppen och flexibel plattform som går att skala, utöka och optimera när verksamheten förändras. Integrera all relevant kunddata genom att använda våra kraftfulla integrationsalternativ, inklusive funktioner med och utan kod.


Redo att titta närmare på Zendesk? - Kontakta oss!

 Senaste nytt om Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter från Synerity: